Mode&vardag

Alla inlägg under november 2011

Av caroline engström - 6 november 2011 11:33

svea

powerpuff blir helgens hundras för min kompis har en som heter svea och är skita söt      <3<3<3

Av caroline engström - 6 november 2011 11:00

hejhej!

vaknade typ vid tio, sen typ fem minuter efter ringde tilda och sa att jag skulle logga in på skype :D

så nu har vi skypat sen dess ....

hehe men idag är det hundkurs det ska la bli kul <3

men det här blir ett väldigt kort inlägg menmen!



vi hörs // kram carro  

Av caroline engström - 5 november 2011 20:07

hej, idag är det lördag men jag tycker att det känns som  söndag..... men men!

idag åkte m&m hem och köket är färdigt och det blev skit fint , men dom kommer nästa vecka och ska ficksa lite små saker på köket :)  men idag har jag varit med min granne ludwig ...han är så SÖÖÖT

och så har jag varit med sofia och det va la kul vi spela sims och så :D

men imon ska jag på hundkurs med svea och tilda ,

men vi hörs //kram carro

Av caroline engström - 1 november 2011 12:51

         



Veckans hundras blir boxern

för att min pappa och mamma har haft boxrar

när dom var små och dom är söta! :) 

Av caroline engström - 1 november 2011 12:44

Hejsan! :)

Är uppe hos m&m, med mina kusiner och mamma! :) Vi kom upp hit i söndags, och igår kom mina kusiner :)

Igår var vi också på göken, köpte en kofta, pyjamas, en gardin, pennor och lite andra småsaker!

Förlåt för att jag inte har bloggat men har inte orkat, men jag ska bli bättre på det :P

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, men vi får la se!

Kram

hehehe! 

Presentation


Tjo! Jag som skriver i denna bloggen heter Caroline och är 11 år. I den här bloggen kommer då handla om mode och min vardag m.m ^^ jaja men hoppas ni gillar den

Fråga mig

9 besvarade frågor

Inspiration

       
 

Omröstning

Vilken årstid är bäst?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Design gjord av:


Ovido - Quiz & Flashcards