Mode&vardag

Alla inlägg under augusti 2012

Av caroline engström - 25 augusti 2012 23:24

Flätan ?

Av caroline engström - 25 augusti 2012 19:58

Hej, nu sitter jag här Melas båt, och väntar på att maten ska vara klar! Ska äta kräftor...
Men idag har det vart jätte soligt och fint så har suttit ute och chillat osv.
Och för en stund sen så gjorde mela en fiskbens fläta, ni kommer få en bild sen..

Men vi hörs! ?

Av caroline engström - 24 augusti 2012 22:52

   

Hej på er! Mikaela här som bloggar, eftersom carro inte gör det så får väll jag göra det :) Jag är i alla fall Carros kusin och just nu är vi ute med min båt! Carro och hennes mamma ska vara och sova här tills på söndag! Vi har käkat tacos och vart ute på lite promenader runt ön, tagit lite kort osv. Snart sätter vi nog på en film, vilken det blir vet vi inte ännu. Ja men det var väll det, vi kanske hörs någon mer gång, hade! // www.nattstad.se/mikaelaljung

Av caroline engström - 17 augusti 2012 11:16

Hej, förlåt att jag inte har bloggat på några dar eller aa någon dag! Var på stranden igår ju och sen gick jag hem till Tilda... Åt där osv...Sen gick vi till mitt område och körde tjuv och polis och 15:) as kul men asså vi blev 10 st för alla bara kom och då var dom med hehe...Och kom hem ganska sent igår kväll så orkade ej blogga :( Aja men nu idag så ska Michelle sova hos mig.. Ska bli kuligt! Så ska vi kanske åka in till kulturkalaset vet ej hur det stavas?..Men nu sa mamma att jag ska äta frukost, så ha det gött så hörs vi //Carro ❤

Av caroline engström - 17 augusti 2012 01:37

Äntligen har jag fixat klart desigen, de tog ett bra tag för visste inte hur jag skulle göra, men nu är den iaf klar, tror jag! Kanske får finputsa imorgon eller så. Hoppas du tycker om den Carro. Kolla gärna in min blogg - Mikaela Ljung

Tryck på länken för att komma dit, nu ska jag sova, ha det bra!

                 

Av caroline engström - 14 augusti 2012 22:29

Hejsan , har precis kommit hem, har ju vart med Tilda och några andra roliga tjejer ❤Vi var ute osv ....... Men skulle bara checka in och säga godnatt typ... Hehe ? Men imon ska jag ju till stranden , så får se om jag bloggar innan eller efter..Ps. Om ni undrar varför jag inte har några bilder så är jag inne på min iPad och då kan jag typ inte lägga ut bilder ...👎 Aja men vi hörs imon ! // kramis Carro ❤

Av caroline engström - 14 augusti 2012 11:00

Hej! Vaknade för en stund sen ... Gött att få sova länge ❤Idag blir det att gå upp, äta frukost, fixa mig, gå till Tilda... Hehe så ser min dag ut ... Kanske ska bada också😊 Och imon blir det stranden tror jag ❤ Men bloggen ser väldigt ful ut nu, med min kusin ska fixa hedern (stavning?) osv så den blir fin :) Men det här får bli ett kort inlägg...Vi hörs senare // puss Carro !

Av caroline engström - 13 augusti 2012 12:55

Hejsan, ska börja blogga igen tänkte jag ... Men ska göra om bloggen till mode ist för hundraser ^^ så det blir lite ändring... Aja men ska berätta om min sommar/sommarlov.Sommarn börja med att vara med kompisar och bara chilla, men sen när pappa fick semester så åkte jag till Dalarna med då pappa och farmor och farfar ( o min hund) . Det var jätte kul, vi bara var där och gjorde mysiga saker t ex åkte till ett stort köpcentrum och shoppa, och massa andra saker.... Sen när jag kom hem skulle jag nästan direkt åka till Öland men våra grannar. Så när vi kom dit så fixade vi och så, så vi skulle känna oss lite hemma .... ( vi bodde i tält)... Och sen några dagar låg vi på stranden och bara chilla.. Åt god mat osv. Men sen blev jag sjuk och vi började tröttna på tält osv, så jag och mamma åkte hem .... Sen efter det så har jag nästan vart sjuk hela tiden så det har vart piss... Vart så himla tråkigt.... Sen åkte jag till östra herrom dagen satt där i sex timmar och skit tråkigt... Men dom hittade inget så det ska försvinna av sig själv... Och nu ligger jag här och bloggar ! Kul sommar. Ps, har gjort lite små saker också typ vart hos farmor och mormor osv....Menmen vi hörs // puss Carro ^^

Presentation


Tjo! Jag som skriver i denna bloggen heter Caroline och är 11 år. I den här bloggen kommer då handla om mode och min vardag m.m ^^ jaja men hoppas ni gillar den

Fråga mig

9 besvarade frågor

Inspiration

       
 

Omröstning

Vilken årstid är bäst?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Design gjord av:


Ovido - Quiz & Flashcards