Mode&vardag

Alla inlägg under februari 2012

Av caroline engström - 28 februari 2012 17:00

hej ! snart ska jag och mamma åka till K-gallerian och så ska mamma på något möte med mitt fotbolls lag hehe och jag ska gå i affärer med Emelie ( min kompis) <3 ska bli kuligt ..... 

aja men igår så hadde jag en jätte mysig födelsedag <3 tack alla för alla gratulationer <33


meen nu måste jag gå herrå ...



// carro

Av caroline engström - 25 februari 2012 15:21

Ville bara säga att jag har fixat en ny design nu, lite mer vårig och färgglad!

Hoppas ni gillar den, Puss // http://www.nattstad.se/mikaelaljung

     

Av caroline engström - 25 februari 2012 15:09

här får ni Helgens Hundras ....




  dte blir benne sennen ( stavning ), för att den är så stor, söt och fluffig <3

Av caroline engström - 25 februari 2012 13:25

hejj! nu sitter jag i soffan och slappar lite och lyssnar på musik , har typ städat mitt rum osv fast vi har lite kvar att göra.....

menmen skulle bara checka in så det blir ett väldigt kort inlägg ( som vanligt ) .....


men vi hörs, kommer helgens hundras också sen .... <3


 // carro glad tjej ;D

Av caroline engström - 25 februari 2012 09:41

Hej ! Vaknade typ precis .. Såå skönt att få sova så länge man vill <3 men idag ska jag ju ha kalas och så, så att snart blir det att börja städa osv ;-) ska bli kuligt ..... Aja men vi hörs // carro :-)

Av caroline engström - 24 februari 2012 15:10

hej! ikväll ska jag gå med mamma till horse show grejjen på skadinavium och så ska vi gå på mässan och så ..... är det någon mer som ska dit ?? ska bli jätte kul ..... och imon ska jag ha kalas och på Söndag också för jag fyller år på Måndag <3 


 så det blir en väldigt rolig helg <3 men har inte så mycket mer att skriva så herrå :P


// carro <3




 

Av caroline engström - 19 februari 2012 14:18

hejj snart ska jag åka och titta på bio ed Erica ... kuligt <3

sitter hea hos henne nu och väntarv att hon ka bli klar... :)

vi ska se "en gång i phuket" ( stavning)? aja men vi tyckte att den verkade bra och så....

aja en imon är det skola igen orkar verkligen inte med skola.....

menmen, nu ska vi nog gå till mig och så.....

blev ett lite kort inlägg aja...

vi hörs // carro <3

Av caroline engström - 19 februari 2012 14:18

hejj snart ska jag åka och titta på bio ed Erica ... kuligt <3

sitter hea hos henne nu och väntarv att hon ka bli klar... :)

vi ska se "en gång i phuket" ( stavning)? aja men vi tyckte att den verkade bra och så....

aja en imon är det skola igen orkar verkligen inte med skola.....

menmen, nu ska vi nog gå till mig och så.....

blev ett lite kort inlägg aja...

vi hörs // carro <3

Presentation


Tjo! Jag som skriver i denna bloggen heter Caroline och är 11 år. I den här bloggen kommer då handla om mode och min vardag m.m ^^ jaja men hoppas ni gillar den

Fråga mig

9 besvarade frågor

Inspiration

       
 

Omröstning

Vilken årstid är bäst?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Design gjord av:


Ovido - Quiz & Flashcards