Mode&vardag

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av caroline engström - 2 februari 2012 20:11

hejsan! nu sitter jag här hemma och lyssnar på musik asså verkligen älskar musik

idag har farmor och farfar vart här och det är alltid kul att vara med dom

men imorgon så åker upp till mormor o morfar efter mamma har kommit hem o så sover vi över där och sen på lördagen så åker vi hit med m & m sen sover dom här och sen på söndagen så åker vi ju , jippi ska bli så jäkla skönt... :D men för gå upp as tidigt och kommer sakna Melker (min hund)  och stampe ( min kanin) :( men kommer ju ha det jätte bra hos farmor och farfar


men vi hörs :) 


// carro

 

Presentation


Tjo! Jag som skriver i denna bloggen heter Caroline och är 11 år. I den här bloggen kommer då handla om mode och min vardag m.m ^^ jaja men hoppas ni gillar den

Fråga mig

9 besvarade frågor

Inspiration

       
 

Omröstning

Vilken årstid är bäst?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Design gjord av:


Ovido - Quiz & Flashcards